Algemeen
De algemene voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Perfection Elements en klant waarop wij deze voorwaarden van toepassing hebben verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijke en schriftelijk is afgeweken. Perfection Elements zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en in overeenkomstig met de eisen van goed vakmanschap uitvoeren.Betalingen
In de salon kun je betalen met pin of cash wij werken niet met betaal verzoeken of andere betaalmethodes, je dient de behandeling direct na uitvoeren te betalen. Alle prijzen van onze behandelingen zijn inclusief 21% BTW en zijn terug te vinden op de website www.perfectionelements.com we hebben altijd het recht om prijswijzigingen door te voeren.Persoonsgegevens en privacy
De klant voorziet ons voor de/bij de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan wij aangeven dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de klant redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen en verwerken deze in ons klantenbestand.Wij behandelen de vertrouwelijke gegeven van de klant volgens de richtlijnen in Wet Bescherming Persoonsgegevens. Wij zijn verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de klant heeft mede gedeeld tijden de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de klant is verteld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie.
Gedragsregels
De klant behoort zich in de salon te gedragen volgens algemene aanvaarde normen, Indien de klant na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen hebben wij het recht de klant toegang tot de salon te weigeren zonder verdere opgaaf van redenen. Bij Perfection Elements wordt gewerkt volgens de hygiëne van de HAM code van schoonheidsspecialisten. Er word van de klant verwacht dat zij zich houden aan de persoonlijke hygiëne regels.Annuleringsbeleid
-Afspraken annuleren kan kosteloos tot 48 uur voor aanvang via de bevestigingsmail van uw afspraak, Indien dit niet lukt stuur dan een whatsapp bericht naar 0655599702- Indien je de afspraak niet tijdig annuleert (binnen 48 uur voor aanvang) zijn wij genoodzaakt om 50% van de behandeling in rekening te brengen.
- Bij annuleren binnen 24 uur voor aanvang zal de volledige prijs in rekening worden gebracht.
Wij begrijpen dat je er niet altijd iets aan kunt doen bij te laat annuleren maar helaas kunnen wij er ook niks aan doen en reserveren we de tijd wel voor jou, Enkel bij overlijden van directe familieleden worden er geen kosten in rekening gebracht. Alle overige redenen wel. Na het niet tijdig annuleren of niet op komen dagen ontvang je van ons een betaalverzoek, Je wordt als klant automatisch geblokkeerd in het systeem waardoor het maken van een nieuwe afspraak niet mogelijk is tot dat de betaling van het openstaande verzoek is voldaan. Bij 5 minuten te laat wordt de afspraak indien mogelijk verkort en bij 10 minuten te laat wordt de afspraak geannuleerd en dien je op te draaien voor de kosten volgens ons annuleringsbeleid.
Aansprakelijkheid
Wij zijn niet aansprakelijk voor schade van welke aard ook ontstaan doordat de schoonheidsspecialiste van Perfection Elements is uitgegaan van door de klant onjuiste en/of volledige informatie over lichamelijke aandoeningen, medicijn gebruik, werkzaamheden, vrijetijdsbesteding.Wij zijn niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de client heeft meegebracht naar de salon.
Bij het maken van een afspraak ga je automatisch akkoord met onze algemene voorwaarden.
Klachten
Indien de klant een klacht heeft over de behandeling of een product, moet de klacht zo spoedig mogelijk, doch binnen een week na ontdekken mondeling als zowel schriftelijk worden vermeld aan ons via info@perfectionelements.nl, Wij zullen de klager binnen 5 werkdagen adequaat antwoord geven.Indien een klacht over de behandelingen gegrond is zal Perfection Elements de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen, Wij geven geen geld terug op onze behandelingen.
Garantie op behandelingen
Perfection Elements geeft 3 dagen garantie op wenkbrauw behandelingen en een week (7 dagen) garantie op de overige behandelingen. Deze garantie vervalt, indien:
- De klant op de hoogte is gebracht door de schoonheidsspecialiste over het resultaat van de behandeling en de tijdsduur van het effect van de behandeling of producten.
- De klant andere producten dan door de schoonheidsspecialiste geadviseerde producten heeft gebruikt.
- De klant de adviezen voor thuisverzorging niet heeft opgevolgd.
- De klant het advies om medisch hulp te zoeken niet binnen 5 werkdagen heeft opgevolgd.
- De klant producten niet volgens het advies van de schoonheidsspecialiste heeft gebruikt.
- De klant de producten niet volgens de gebruiksaanwijzingen heeft gebruikt.
- Controleer na de behandeling of je je wenkbrauw goed zijn, zodat we ze nog kunnen corrigeren indien nodig. Zodra je de salon verlaat ga je akkoord met de vorm, kleur en dikte van de wenkbrauw. Wij meten en tekenen de vorm van de wenkbrauwen af zo kun je altijd vragen of je dit mag zien voordat we harsen en/of verven en akkoord gaan met de vorm en dikte.
Lees voor het maken van een afspraak aandachtig onze algemene voorwaarden.