Bestellen en levertijden

Bij Perfection Elements doen we ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Bestellingen worden van maandag tot en met zaterdag door PostNL bezorgd. Gedurende feestdagen of drukte bij PostNL kunnen andere levertijden gelden. Ons doel is om een bestelling voor 12:00 uur nog dezelfde dag te verzenden.

Een bestelling op zaterdag of zondag, wordt op maandag verzonden.
Op feestdagen waarbij we gesloten zijn word je bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden.

Levertijd NL: 1 tot 2 werkdagen

Levertijd EU: 3 tot 7 werkdagen

Levertijd buiten EU: 7 tot 21 werkdagen

Alle levertijden zijn afhankelijk van Post NL. Zie bovenstaande voor meer informatie.

Bestellingen verzenden we via PostNL pakketverzending voor een vast tarief van € 6,95 (binnen NL). Voorheen maakten we voor kleine artikelen nog gebruik van brievenbuspakketjes. Aangezien deze vaak vermist raakten en niet verzekerd waren zijn we hiermee gestopt. De verzendprijs van overige landen worden bij de check out op basis van je locatie berekend.

Gratis verzending geldt bij een bestelling vanaf € 75,-.

Heb je online een bestelling geplaatst en afhalen aangevinkt, stuur dan een
whatsapp berichtje naar +31 6 55 59 97 02 om een Pick-up moment in te plannen.

Bellen naar dit telefoonnummer heeft wegens drukte geen zin. Stuur daarom een sms of whatsapp bericht, waarna we contact opnemen.

Afhalen is uitsluitend mogelijk op afspraak van maandag t/m donderdag.

Perfectionelements.com heeft diverse betaalmethodes. Hierdoor zit er altijd een
geschikte methode bij voor je. Denk hierbij aan iDeal, creditcard, PayPal en Bancontact.

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van
redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen
na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder
is, het goed (of in het geval van levering in delen het laatste goed of
onderdeel van het goed) fysiek in bezit krijgt.

Ga voor meer info naar de retourneringspagina

Wil je graag je bestelling wijzigen? Dan kun je contact opnemen via info@perfectionelements.nl of whatsapp via 06 55 59 97 702.

Wil je graag producten toevoegen aan een eerdere bestelling? Wanneer je eerste bestelling nog niet is verwerkt kun je een nieuwe bestelling plaatsen en afhalen aanvinken zodat je geen dubbele verzendkosten betaald.
Noteer wel bij je bestelling dat deze producten mogen worden toegevoegd aan je andere bestelling.

Let op, dit is wel op eigen risico. Wanneer je eerste bestelling al verzonden is, dien je alsnog de verzendkosten voor je nieuwe bestelling te betalen.

Beschik je over een kortingscode en ben je deze vergeten tijdens de
bestelling door te voeren? Helaas kunnen wij dan de bestelling niet meer ongedaan maken.

Op perfectionelements.com kun je de door jouw gekozen producten toevoegen aan de shoppingbag. Vervolgens navigeer je via de shoppingbag button rechtsboven naar de check-out, waar je de gevraagde gegevens invult. Vervolgens kun je de bestelling definitief plaatsen.


Als klant ben je altijd verantwoordelijk voor het correct opgeven van het afleveradres. Houd er rekening mee dat Perfection Elements het recht behoudt om kosten in rekening te brengen als gevolg van een fout bij het opgeven van het afleveradres.

Alle getoonde prijzen op Perfectionelements.com zijn inclusief BTW.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie is een aanvulling op de wettelijke garantie.

Wanneer je een klacht hebt over onze producten of onze service, vinden we dit uiteraard heel vervelend. We doen namelijk altijd onze uiterste best om je shopervaring te laten slagen.

Neem bij een klacht contact met ons op via contactcentrum

Je ontvangt geen ontvangstbevestiging van je klacht, maar we reageren hier binnen 2 werkdagen inhoudelijk op. Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Bij Perfectionelements.com geven we graag advies aan onze klanten en proberen dit ook zo goed mogelijk te doen. Omdat iedere huid anders is kunnen we niet 100% garanderen dat de producten voor jou optimaal werken. We doen ons uiterste best om een passend advies te geven, maar kunnen hierbij de werking van de producten niet garanderen.